מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

איטום גגות – רטיבות אינה גזירה משמיים

איטוםתארו לעצמכם ערב חורפי, בחוץ משתוללת סופה עזה ואתם מנסים להתחמם עם צלחת מרק מהבילה אך במקום ליהנות מאווירה חמה מלווה בקערית מרק מעלה ניחוחות אתם נאלצים להתמודד עם טיפות גשם חצופות שמטפטפות עליכם מעם התקרה. המים הללו לא דולפים סתם. הם מצליחים לחדור אל הטריטוריה שלכם בגלל שהגג לא אטום מספיק. לא נעים, אך זה ממש באשמתכם, לא דאגתם לאיטום של הגג לפני בוא החורף.

לעיתים אין כל התראה והגג נראה תקין לגמרי אך רק עד שהטיפות מתחילות לזלוג, או אז אתם מגלים את הברוך…

ליאן איטום גגות | פורסם 21/07/16

איך תאתרו בעלי מקצוע מתאימים לביצוע איטום גגות?

ראשית, חשוב להקפיד על בדיקת הגג והאיטום שלו בתחילת החורף עוד לפני הגשם הראשון. זה ממש לא שונה מהכנה של הרכב לקראת החורף, זה גם לא יקר כמו הכנת הרכב וכדאי מאוד לעשות זאת בזמן, היות ואם תחכו לגשמים הביקוש לבעלי המקצוע הללו יעלה והאיטום יעלה לכם פי כמה וכמה.

לפני שאתם מסכמים עם בעל מקצוע שיבצע את העבודה, עליכם לבדוק שמדובר באיש מקצוע שעבר את ההכשרה המתאימה והוא מחזיק בתעודה של אוטם מורשה. אתם יכולים לדרוש בלי בושה אחריות של 10 שנים לעבודה של איטום גגות. הדרישה הזו הינה סבירה לגמרי ואתם ממש יכולים להרגיש טוב עם הדרישה הזו.

חשוב לדעת שאיטום טוב ונכון של הגג מסייע גם בשמירה על הבידוד של הבית וחוסך בחימום הבית בחורף והן בקירור ובמיזוג של הבית בקיץ.

איטום גגות* התמונה מתוך האתר ליאן איטום גגות

בדיקת האיטום של הגג

כשאתם מזמינים איש מקצוע שיבדוק עבורכם את המצב בבית יש להתחיל את הבדיקה מהגג. יש לבדוק את כל האזורים המועדים לפורענות. איש מקצוע ידע לזהות את המקומות הללו בקלות. בדרך כלל יהיו סדקים, כאשר ישנם סדקים על הגג, חובה לאטום אותם באופן מידי, היות והסדקים הללו לא רק גורמים לרטיבות אלא אף עלולים לגרום לפיצוצים שאז הנזק גדול מאוד והתיקון מורכב ויקר.

בשלב הבא נבדקים הפינות ובעיקר באזור הרולקות. מה הם הרולקות? שאלה טובה. הרולקות הינן יציקות, היציקות הללו הינן בצורה של חצי סהר, היציקה נמצאת בתחתית של הקיר המקיף את הגג. זהו חיבור המורכב משתי יציקות וזה הופך את המקום למורכב יותר מבחינת אפשרויות האיטום. על פי רוב כאשר ישנם בעיות באיטום, ניתן להתחיל לבדוק מהמקום הזה.

לסיום, איטמו את החלונות

אחרי שאטמנו את הגג באמצעים אותם בחרנו לשם כך חשוב לבדוק גם מה המצב של החלונות. חלונות שאינם אטומים מספיק עשויים לגרום לבזבוז של אנרגיה לחינם היות והקור חודר והבית דורש חימום ממושך על מנת להשתלט על הצינה החודרת. כדאי להחליף מידי פעם את פסי המברשות ואת גומיות האטימה.

כאשר תכינו את ביתכם כראוי, תוכלו ליהנות בכיף מצלחת המרק המהבילה…

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן