מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

חברת ניקיון – זוהי התשובה!

ישנם אנשים שנמצאים תמיד במרוץ תמידי אחר הלכלוך. כאשר הם נמצאים בבית הם יהיו חמושים תמיד עם סמרטוט ביד אחת, חומר ניקוי ביד השנייה ומטאטא נשרך אחריהם כשהוא תפוס מתחת לזרוע. הבתים הללו חפים מכל גרגר אבק סורר שכבר לא מעז פניו לחדור לבית שכל כך מתעבים אותו. הרצפה נוצצת תמיד ואין טביעות אצבע על הארונות או השמשות. הבתים הללו הם לעיתים מושא לקנאה, אך רבים מאתנו לא מסוגלים לחיות באובססיה שכזו. אמנם כולנו שוחרי ניקיון ואין אדם שלא נהנה מבית נקי ונוצץ אפוף בניחוחות עדינים של חומרי ניקוי. אז איך בכל זאת ניתן להשיג את זה מבלי להשתגע?

למה כדאי להיעזר בשירותיהם של חברות ניקיון?

ישנם כמה וכמה סיבות מדוע אנו ממליצים על ניקיון בבית בעזרתם של חברות ניקיון.

אתם מרוויחים זמן איכות עם המשפחה – עוד לא שמענו אף פעם תלונות מרצפה שטוענת מדוע מישהו זר הגיע לקרצף אותן ולא שמענו על חלונות שחשים אי נוחות כאשר זה שמבריק אותן הינה דמות שאינה מוכרת. הניקיון חייב להיעשות אך ממש לא משנה מי יעשה אותו. לעומת זאת זמן איכות עם המשפחה אי אפשר לשכור מחברה חיצונית. לכן כדי להשקיע במה שבאמת חשוב יש לפנות זמן. זמן המוקדש לניקיון הוא בהחלט זמן שניתן להפקיד בידיים אחרות ובמקום זה לנצל זאת לשהייה עם המשפחה.

חברת הניקיון דואגת לזכויות של העובדים – יהיו כאלה שיעדיפו בעוזרת בית לצורך הניקיון, אז קחו בחשבון את היתרונות שיש דווקא בחברת ניקיון. חברת הניקיון אחראית על כל מה שכרוך בבירוקרטיה של העובדים. הם מבטחים אותם הם אלו שאחראיים על תשלום פיצויים במקרה של תאונה והם אחראיים על כל התנאים הסוציאליים. מה שיישאר לכם זה ליהנות מהניקיון ולישון בשקט…

ניקיון ביום ובשעה קבועים – כאשר הניקיון מופקד בידי חברת הניקיון בניגוד לניקיון המתבצע על ידי עוזרת בית פרטית, יכול להתבצע ביום ובשעה קבועים. היות וחברת הניקיון מעסיקה צוות גדול ואם עובד אחד לא יכול להגיע תשלח החברה עובד חילופי. כאשר אתם מעסיקים עוזרת שחלתה בדיוק ביום שלכם, אתם תישארו עם ההתנצלות של העוזרת אך עם בית מלוכלך.

ניקיון יסודי כמו שאתם באמת רוצים – חברת הניקיון מעסיקה עובדים מקצועיים ויסודיים שלא 'ימרחו' לך עבודה. השם הטוב שלהם נרכש רק על ידי עבודה יסודית של ניקיון אמתי מבלי לעגל פינות. כמו כן יש להם את הידע באילו חומרי ניקוי להשתמש לכל מטרה. הם ידעו  מה מתאים לכלים הסניטריים ומה לרהיטים, איך להבריק את הרצפה ואיזה חומר לא יתאים לסוג הריצוף שלכם. בקיצור מדובר בניקיון יסודי ומקצועי.

חברת ניקיון טובה תדאג לבית נוצץ ונקי ואתם תהיו פנויים לדברים החישובים באמת.

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן