מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

ניקוי ספות זהיר ואחראי

בין אם יש לכם בבית ספת עור או בד, בוודאי השקעתם ברכישתה ממון נכבד כדי שתהווה פריט ריהוט נוח, פרקטי ואסטטי. הבעיות מתחילות כשעם הזמן צוברת הספה לכלוכים, כתמים, חול, שערות, קרדית האבק ושאר פגעים, שהופכים את הגאווה שלכם בסלון לאי נוחות מתמשכת. אם המצב מוכר לכם כדי שתדעו כי ניקוי ספות הינו משימה אפשרית גם באמצעים ביתיים, אך חשוב מאוד לבצעה בזהירות, בתשומת לב ובאחריות. טיפול לא נכון בספה עלול במקרה הטוב שלא לפתור את הבעיה, ובמקרה הרע לגרום נזקים חמורים שיחייבו אתכם לקנות חדשה. על כן, כדאי גם לשקול את הפנייה אל חברות המתמחות בתחום במספר מצבים.

האם לפנות לחברת ניקוי שטיחים?

לפני הכול, חשוב לדעת כי ניקוי ספות מקצועי אינו יקר במיוחד, ומדובר במחירים סבירים בהחלט שכל משפחה יכולה לעמוד בהם. לדוגמא, עבור ספה של שניים או שלושה מושבים יעמוד המחיר בדרך כלל על חמש מאות שקלים לכל היותר, ולעיתים קרובות פחות מכך. יתר על כן, מדובר בתחום בו קיימת תחרות, ואם תבצעו סקר שוק תוכלו למצוא הצעות ומבצעים משתלמים במיוחד. חברות מקצועיות מבצעות תהליך ניקוי מוסדר הכולל מספר שלבים: אבחון סוג הספה והכתמים, בחירת החומרים ושיטות הניקוי, ייבוש וטיפול בפגעים, ודאגה כי לא ייגרמו כל נזקים לפריט. יחד עם זאת, לא מומלץ לקפוץ מייד על ההצעה הנמוכה ביותר שקיבלתם, וכדאי להיות בטוחים כי אכן מדובר בחברה המתמחה בניקוי ספות, עם ותק של מספר שנים בתחום. מעבר לכך, ישנם מספר מצבים בהם כדאי לשקול פנייה אל חברות אלו:

  • אם הספה שלכם כבר הגיעה למצב קשה מבחינת כתמים, לכלוך ונזקים.
  • אם ניסיתם להסיר כתמים בכוחות עצמכם ולא הצלחתם להשיג תוצאות טובות.
  • אם קיימת בבית ספה יקרה שאתם חוששים לפגוע בה בתהליך הניקוי.
  • אם מדובר בספה מסוג מיוחד הדורשת פעולות ייעודיות, ובפרט ספות בהירות או לבנות מעור.
  • אם אין לכם מוטיבציה, כוח וזמן לטפל בספה באופן עצמאי.
  • אם הייתם רוצים לקבל ספה רעננה, נוחה, נעימה ומחודשת ממש כמו ביום שקניתם אותה.

איך מטפלים בספה בלי לפגום בה?

לפני שאתם מתחילים לנקות את הספה בבית, עצרו וזכרו כי מדובר בפריט יקר ערך שיכול להיפגם בקלות על ידי חומרים חזקים. לכן, אל תשמשו בחומר הניקוי הראשון שיוצא מהארון, כמו נוזלים לניקוי זגוגיות או שטיחים, או תכשירים המכילים כלור ואקונומיקה. התוצאה העגומה של תכשירים אלו תהייה הורדה של צבעי הספה, וגם דהייה והתקלפות של ריפודים מעור. מעבר לכך, תמיד רצוי לנסות את החומר במקום נסתר בספה לפני שמיישמים אותו, כדי להיות בטוחים שלא נגרם כל נזק. את החומרים הייעודיים והמתאימים עבור ניקוי ספות תוכלו למצוא בחנויות, ולכתמים שאינם עמוקים או עקשניים במיוחד תוכלו להשתמש אפילו במגבונים לתינוק, או במטלית לחה בלי הרבה מים. כמו כן, אם מדובר בכתם שנותר מכוס קפה, תה או מרק שנשפכו על הספה, יבשו אותו עם מטלית או נייר סופג, אך אל תשתמשו בתנור או מפזר חום. לבסוף, זכרו שאסור לשפשף ספות ושחשוב לנקות את הכתמים במהירות האפשרית לפני שיחדרו אל החלקים הפנימיים.

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן