מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

כיצד נדע איזה שירות אנחנו צריכים, פוליש או ניקיון

ניקיון של דירות, בתים, משרדים ועסקים חשוב ליכולת לשהות במקום בצורה נעימה והיגיינית. בית או עסק אשר מנוקה בצורה מקצועית ויסודית משרה אווירה נעימה ומאפשר ניהול של שגרה באופן חיובי. ניקיון יסודי כולל תהליך של ניקוי תדיר של כל חלק וחלק בבית או בעסק, וניקוי הרצפה באמצעות פוליש. אם אתם רוצים להבטיח כי בתום הניקיון יבריק הבית או העסק, דאגו לשלב בתהליך הניקיון גם ניקוי מרצפות מקצועי באמצעות ליטוש ופוליש.

60029

מה כולל שירות ניקיון מקצועי

חברות הניקיון השונות מספקות ללקוחות פרטיים ועסקיים שירותי ניקיון שונים, בהתאמה ספציפית לצורך. שירותי הניקיון כוללים בין היתר ניקוי של אבק, פסולת, ניקוי שולחנות, הברקת חלונות, פינוי פחים, ניקוי כלים חשמליים, שטיפת כלים, טאטו הרצפות ושטיפתן. לשם ניקוי יסודי של הרצפות וחידוש רצפות ישנות ובלויות, מומלץ לשלב בהזמנת השירות גם שירות ליטוש ופוליש. בתום ניקיון הכולל במסגרתו פוליש לרצפות יבריק הבית או המשרד, והרצפה תהיה מצוחצחת כחדשה.

ניקיון יסודי אחרי שיפוץ

שיפוץ בבית או בעסק מאפשר לשדרג את העיצוב ולהפוך את המקום ליעיל ופרקטי בצורה המותאמת לצרכים הספציפיים. במסגרת השיפוץ מצטברת כמות גדולה מאוד של לכלוך, אשר נדבק לקירות ולריהוט, ולא פעם יוצר בעקבותיו נזק לרצפה. שריטות, מכות, וכתמים מופיעים על הרצפות בתום השיפוץ, ומפרים את המראה החדש והמעוצב שנוצר במסגרתו. ניקיון המשלב תהליך של פוליש מקצועי יוכל להבטיח לכם כי תתאפשר לכם כניסה מהירה ונעימה לחלל ששופץ.

פוליש לניקוי יסודי של הרצפה

כאשר הרצפות מלוכלכות, בלויות, דהויות, רק תהליך של פוליש מקצועי יוכל לספק להם מראה נקי וחדש. שטיפת רצפות יכולה כמובן לנקות אותם מאבק ומלכלוך מסוים, אך ניקוי יסודי של הרצפה דורש שימוש במכשיר פוליש מקצועי. סוגי הפוליש השונים מאפשרים ניקיון של מרצפות מסוגים מגוונים, וחשוב להשתמש בציוד מותאם לכל סוג מרצפת. הפוליש מנקה את המרצפות, מבריק אותן ומגן עליהן מפגיעה ומחבלות הנוצרות מהזזה של רהיטים ומהיווצרות כתמים עתידיים. לפני הזמנת שירות פוליש מקצועי ודאו כי אתם יודעים איזה סוג מרצפות ברצונכם לנקות, על מנת שהחברה המספקת לכם שירות פוליש תוכל להיערך עם ציוד מתאים.

בחירת חברת ניקיון

אם אתם רוצים לקבל שירות מקצועי באופן מלא, שיבטיח לכם כי הבית או העסק שלכם ינוקה מקצה לקצה, פנו לחברת ניקיון המספקת לצד שירותי הניקיון שלה גם שירות של פוליש מקצועי. חברות אלו מתמחות בניקיון הכולל פוליש והן יוכלו לנקות עבורכם את המרצפות ולספק להם מראה מבריק ונוצץ. כאשר מבצעים בית או בעסק ניקיון הכולל פוליש, מיד מרגישים בהבדל. חברת ניקיון מקצועית תבריק עבורכם את המקום ותאפשר לכם להתנהל באופן נעים.

פוליש או ניקיון

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן