מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

סיימתם לשפץ? עכשיו צריך לנקות

סיום השיפוץ הוא תחילתו של מאמץ נוסף שמתחיל מ.. אפס. כיצד בוחרים חברת ניקיון שתוכל לבצע את העבודה בשלמותה, לרבות הסרת כתמי צבע וחומרים שונים, פוליש, חלונות, פאנלים, שקעי חשמל, מפסקים, דלתות ומשקופים, ארונות, כלים סניטריים, וכל מה שיש בדירה, ובמידה שיש גם בחדר המדרגות. כמו כן נדרש פינוי כל שאריות אשפה, לכלוך ופסולת שנגרמו במהלך השיפוץ מחוץ לדירה.

ניקיון לאחר שיפוץ
ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ עשוי להיות לא פחות מורכב וקשה מאשר ניקיון דירה שזה עתה הסתיים תהליך בנייתה. הקושי בבחירת חברת ניקיון מקצועית ואיכותית נובע, בין השאר ואולי בעיקר מהעדר תקן מחייב לחברות ניקיון. מדובר אפוא בענף פרוץ, שיש בו לא מעט חאפרים ושרלטנים. מכאן נובע ההכרח בבדיקה מקיפה ויסודית על פי פרמטרים מובנים.

על מנת לקבל מידע- ולהצליבו- על חברות טובות חשוב לבדוק מידע על אודותיהן באינטרנט, לרבות חוות דעת המביעות חוסר שביעות רצון. חשוב לקבל המלצות מאנשים שהסתייעו בשירות חברת ניקיון לשביעות רצונם המלאה.

חשוב לוודא כי ברשות החברה יש ציוד מתאים לביצוע מכלול עבודות הניקיון, חומרי ניקוי איכותיים ובטיחותיים המיועדים לסוגי חומר שונים. חשוב לברר מה מידת הניסיון והמקצועיות של החברה, היות שלמינון החומר עשויה להיות השפעה לא רק על טיב הניקוי אלא על החומר שממנו עשוי הרהיט או כל מוצר שמנקים.

חשוב ללמוד את התחום

לפעמים הטיפים הקטנים עושים את ההבדל הגדול. יש מידע רב ומגוון בנושא ניקיון דירות בכלל ולאחר שיפוץ בפרט. במקרה זה מוצדק ולגיטימי לנסות למצוא גם אזכורים שליליים ברשת על אודות חברת ניקיון. חיפוש כזה מאפשר להתוודע, לדוגמה, האם הוגשה תביעה משפטית נגד החברה.

המחיר הוא פרמטר חשוב, אולי מרכזי, אבל הוא אינו חזות הכול, קל וחומר כאשר מחיר זול-להפתיע אמור להדליק אצלכם נורית אזהרה. הוא יכול להיות אינדיקציה לשימוש בחומרי ניקיון זולים ולא תקניים ( אשר שימוש בהם עלול לגרום נזק). כמו כן מחיר נמוך יכול לשמש לחברה תירוץ להעלאתו מאחר שהוא היה, כביכול, מחיר ראשוני שלא כלל, לדוגמה, שימוש במכונת פוליש.

חשוב לדעת שיש הפרש משמעותי בין מחיר ניקיון דירה ללא פוליש מאשר עמו. סדר הגודל הוא: ניקיון כולל פוליש בדירה שאינה מרוהטת שגודלה נע בין 70 ל- 90 מ"ר ובה שלושה חדרים עשוי לנוע בין 1000 ל- 1400 ש"ח; ככל ששטח הדירה גדול יותר ומספר חדריה רב יותר, כך, בהתאמה, מאמיר המחיר עוד במאות שקלים אחדות. אם וככל שנדרשת הזזת רהיטים המחיר למטר רבוע עשוי לעלות.

הצעת מחיר ? ודאי, אך לא בטלפון

זכותכם ואפילו חובתכם לבקש ולקבל הצעת מחיר מסודרת, כתובה, רק לאחר ביקור של נציג מטעם החברה במתחם המיועד לניקוי. כל מה שלא יוסכם וייחתם בכתב עלול להיות פתח ופרצה לאי הבנות ולמן הסתם גם לתביעות. ביקור נציג חשוב על מנת לאמוד את היקף העבודה הנדרשת את מספר העובדים הנדרש לביצועה, את סוג הציוד שיידרש ועוד. שאלו לפני החתימה כל שאלה שחשוב לכם לקבל תשובה בדוקה, מוסמכת וברורה עליה.

ניקיון לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן