מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

מדריך לבחירת חברת ניקיון איכותית

ניקיון בית לאחר סיום בנייה או שיפוץ הוא חלק בלתי נפרד מהגימור שלו. לאחר סיום העבודות שנשארים חומרים שונים, כתמי צבע, שאריות, פסולת, לכלוך וכל מה שטיפול בו מחייב ידע וניסיון.

חברת ניקיון

אם אתם שואלים עצמכם על פי איזה מדדים נכון ורצוי לבחון את מידת התאמתה של חברה לביצוע עבודות הניקיון, להלן נקודות אחדות שחשוב להידרש אליהן ובכך לגבש מתווה לבחירת החברה המועדפת על פי שקלול המדדים:

  1. הוותק והניסיון.
  2. המלצות (ניתן ואף רצוי, כמובן, לבדוק באינטרנט)
  3. בדקו האם החברה מסוגלת להציע את כל סוגי הפוליש והאם יש לה חומרים ייעודיים ואיכותיים לכל אחד מהם.
  4. האם החברה מתחייבת ללוח זמנים שמגדיר את מועד תחילת העבודה ומועד סיומה.
  5. חשוב לקבל הצעות מחיר מחברות אחדות ולהשוות בניהן.
  6. רצוי, במידת האפשר, לבחור בחברה שמציעה ומספקת את מגוון עבודות הניקיון, לרבות פוליש.
  7. לא אחת יש הבדל בין ותק לבין מוניטין. על מנת להתוודע אל חברות הניקיון השונות חשוב ומומלץ לקרוא גם חוות דעת שליליות; ריבוי תלונות על אודות חברה מסוימת עלול להחשיד אותה בעיניכם. וטוב שכך…
  8. בררו האם לחברה יש כוח אדם גדול מספיק, מקצועי ומיומן, ציוד וחומרי ניקיון איכותיים, העומדים בכל תווי תקן האיכות והבטיחות, כדי לא להגיע ליום שנקבע ולהיווכח כי בשל מחסור בכוח אדם לא הגיע אליכם הצוות המיועד.
  9. תמיד צפויות הפתעות אבל בחירה מושכלת של חברה על פי המדדים הרלוונטיים לבחינתה תפחית את הסיכוי להפתעות.
  10. אתם ודאי לא רוצים להימצא במצב, שבו יהיה עליכם להשלים את מלאכת הניקיון של חברת הניקיון בגלל עבודה חפוזה ומרושלת, לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ באיתור חברה מקצועית, אמינה ובעלת יושר ויושרה, שתספק לכם את השירות הטוב ביותר הנדרש והמצופה.
  11. סכמו מראש על נציג של החברה שיהיה איש הקשר שלכם עמה וייצג אתכם כלפיה ואותה כלפיכם בכל דבר ועניין.

חשיבותו של ניקיון יסודי

על מנת לא להותיר דבר ליד המקרה (לא כדאי גם להשאיר דברים עמומים ולא סגורים בהנחה שהחברה מבינה שעליה לבצע את הדברים שאתם סבורים שעליה לבצעם) , מומלץ לסכם מראש, ובכתב, מה כלול במסגרת עבודת הניקיון. לאחר בניית בית חדש או שיפוצו נותרים, בוודאי, שאריות של חומרים שונים לא רק בבית אלא גם בסביבתו או בחדר המדרגות, אם אתם גרים בבניין רב קומות, לכן חשוב לכלול גם את הניקיון מחוץ לבית באופן בלתי נפרד מהשירות שאתם משלמים בעבורו.

ניקיון יסודי, לרבות חיטוי והדברה, מתחייב מהצורך לשמור על היגיינה ובריאות ולבער גורמי זיהומים ומחלות פוטנציאליים. ניקיון הבית לאחר בנייה ושיפוץ הוא חלק בלתי נפרד מהעלויות ולכן מוצדק ואף נדרש להשקיע בו.

חברת ניקיון

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן