מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

איך לבחור חברת פוליש מבריקה?

פוליש הוא הגימור של הניקיון. פוטנציאל היופי הטמון בו מצד הסיכוי הוא גם פוטנציאל הנזק הגלום בו מצד הסיכון. פוליש חשוב ונדרש גם כתהליך רצוי לחידוש המרצפות ולהשבחת איכותן וגם, כמובן, על מנת לשוות להן ברק ויופי. קרצוף וליטוש הריצוף ומריחת שכבת הגנה מפני שריטות מהווה גימור מושלם לניקיון הבית, לחידושו ולשדרוגו.

חברת פוליש

לאחר קבלת החלטה אל אודות הכדאיות והתועלת שבביצוע פוליש נשאלת השאלה הטבעית והמתבקשת- כיצד בוחרים חברת פוליש מתאימה ו… מבריקה. הנקודות הבאות שרצוי להידרש אליהן עשויות להקל עליכם את הבחירה או, לכל המעט, לסייע לכם לבחור חברה באופן מושכל.

  1. המלצות. המלצות של לקוחות מרוצים מתוצאות הפוליש מהוות עדות חשובה.
  2. ותק החברה, מקצועיותה וניסיונה בביצוע כל סוגי הפוליש. הוותק, כשלעצמו, עשוי להיות אינדיקציה חשובה אבל אין להיסמך רק עליו. המקצועיות המוכחת חשובה לא פחות אם לא יותר. ניתן להתוודע אל מקצועיות החברה לאחר לימוד (ניתן ללמוד באמצעות שפע המידע ברשת ובמקורות אחרים) ההבדלים בין סוגי הפוליש השונים, מאחר שסוג הפוליש נקבע בין השאר על פי החומר ממנו עשוי הריצוף.
  3. מקצועיות נמדדת בין השאר על ידי ייעוץ לשמירה על איכות הטיפול משך ההשפעה שלו על ידי אנשי מקצוע.
  4. חשוב לברר ולוודא כי ברשות החברה מצוי ציוד חדיש ומתקדם המייעל את העבודה ומהווה ערובה לאיכותה.
  5. חשיבות ההקפדה על לוח זמנים.
  6. יחס אישי ואנושי. כלקוחות מוצדק ולגיטימי לצפות שיתייחסו אליכם ברצינות ובסבר פנים יפות ויקבעו מועד קרוב ככל שניתן לביצוע העבודה.
  7. על מנת לקבל תשובות מספקות רצוי שתבואו למשא ומתן עם החברה כאשר אתם מצוידים בידע בסיסי נדרש לרבות ההבדלים בין סוגי הפוליש המתאימים לסוגי חומר שונים. חשוב לוודא גם כי החברה משתמשת בחומרים איכותיים ומשובחים, ייעודיים, וכי היא בעלת ידע וניסיון לקביעת המינון האידאלי שלהם.
  8. בחרו בחברה שנותנת אחריות לתקופה שתיראה לכם סבירה. וכי אם וכאשר יימצאו שריטות, לדוגמה, על רצפה שהובטח לכם כי הפוליש ימנע אותן- זכותכם המלאה לדרוש ולקבל תיקון על חשבון החברה.

זהירות- רצפה מבריקה…

מניעת החלקה היא תנאי חשוב ואף הכרחי. רצפה מבריקה היא ודאי רצפה יפה, אבל אתם לא הבית שלכם אינו מרכז שירות שצריך להרשים לקוחות ארעיים אלא מקום מגורי הקבע שלכם ושל האנשים הקרובים והיקרים לכם ביותר, לכן חשוב לברר ולוודא היטב לפני הפוליש כי לאחר הברקתה הרצפה לא תהיה מסוכנת ותהווה איום מתמיד להחלקה.

בשורה התחתונה- פוליש לרצפה הוא חלק חשוב מגימור מוקפד ומלוטש של השיפוץ והניקיון שלה. בכך אתם לא משדרגים רק את המראה האסתטי והעיצובי של החברה אלא משביחים ומאמירים את שוויו של הבית. שיהיה בהצלחה ובשעה טובה, יפה ומבריקה.

חברת פוליש

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן