מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ המשתלם ביותר בארץ

כאשר רוב האנשים חושבים על ביצוע שיפוץ בביתם, מייד הם נחרדים, ובצדק, מרמת הלכלוך שהדבר יוצר. שייפוץ בבית מכל סוג יוצר כמות לכלוך גדולה מאוד, גם אם לא מדובר בשיפוץ הכולל שבירת קירות או בנייה. במידה והשיפוץ מתקיים בבית שכבר גרים בו, ויש בו תכולה מלאה, הדבר אף יוצר מצוקה גדולה יותר אצל מרבית האנשים, ומהווה חסם עיקרי בביצוע שיפוץ. הסיבה נובעת מכך שמחויבות המשפצים לא תמיד כוללת את של הניקוי, ולכן בתום השיפוץ הם עוזבים את הבית, ושלב הניקוי נשאר בידי בעלי הבית. אחת הדרכים להתגבר בקלות וביעילות על חשש מוצדק זה, ועל מנת שלא להימנע לעד מהרצון לשפץ, היא להזמין בתום השיפוץ חברת ניקיון מקצועית, יעילה ומהימנה, שתבצע ניקיון לאחר שיפוץ.

סיימתם לשפץ את הבית ואתם צריכים חברת ניקיון? צרו איתנו קשר 054-9118017

ניקיון לאחר שיפוץ, מדוע מומלץ להזמין חברת ניקיון?

מרבית האנשים בהחלט יודעים כיצד לנקות את הבית שלהם, ולרוב עושים זאת ללא סיוע של חברה מקצועית. כאשר מבצעים בבית

ניקיון לאחר שיפוץ
ניקיון לאחר שיפוץ

שיפוץ, יש צורך בעזרה מקצועית, וזאת בגלל סוג וכמות לכלוך שאינו סטנדרטי ויום יומי. שיפוץ מותיר אחריו לכלוך הדורש לרוב ידע מקצועי, ניסיון ומומחיות לטובת ניקויו. אבק המתפזר בכל הבית, כתמי צבע על המרצפות ועל החלונות, שאריות של רובה, כתמי טיח על השקעים ועוד מגוון "הפתעות" המחכות לבעלי הבית ברגע שהשיפוץ מסתיים. בנוסף, ניקוי של הבית לאחר שבוע בו שיפוץ הוא מלאכה קשה במיוחד, ולכן מרבית האנשים בוחרים שלא לנסות לבצע זאת בעצמם, ולהשאיר את העבודה לגורם מקצועי.

כיצד בוחרים חברה לניקיון לאחר שיפוץ

קיים מגוון עצום של ספקים אשר מציגים עצמם כמסוגלים לבצע ניקיון לאחר שיפוץ, וחשוב לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה. לא כל אדם עם מגב ומטאטא יכול להצליח ולבצע את משימת הניקיון בתום השיפוץ בצורה מקצועית טובה ויעילה. ניקיון לאחר שיפוץ מחייב שימוש בחומרי ניקיון מקצועיים, אשר חוסר ידע כיצד נכון לעשות בהם שימוש עלול ממש ליצור נזק לבית, למרצפות, לקירות, למוצרי הסניטריה וכדומה. על מנת שלא תטעו לבחור גורם שאינו מקצועי, ריכזנו עבורכם כמה נקודות שמומלץ לשים אליהם לב.

  • שנות ניסיון: לא סתם נאמר המשפט אין חכם כבעל ניסיון. חברת ניקיון לאחר שיפוץ העוסקת בתחום ניסיון ספציפי זה כבר מספר שנים תוכל להעניק לכם ניקיון יסודי ומקצועי שיותיר את הבית שלכם מבריק. בררו טרום העסקת חברת הניקיון כמה שנות ניסיון יש ברשותה בתחום, והאם היא מתמחה בביצוע ניקיונות לאחר שיפוץ.
  • שימוש בכלים וחומרים: כאמור לרוב הלכלוך שייווצר בביתכם בתום השיפוץ ידרוש ניקיון יסודי במיוחד, כזה אשר ניתן להגיע אליו רק אם עושים שימוש בכלים, מכשירים וטכניקות מקצועיות. האם יש ברשות החברה מכונת פוליש, האם היא עושה שימוש במכונת קיטור וכדומה.
  • כיסוי ביטוחי: חברות ניקיון וקבלני ניקיון מקצועיים דואגים לספק כיסוי ביטוחי, אשר יבטיח לכם כי גם אם יגרם נזק כלשהו לבית או לרכוש בו בזמן השיפוץ, יהיה לכך כיסוי של ביטוח צד ג'.
  • עלות הניקיון: פרמטר זה יכול להיות מעט מבלבל. מטבע הדברים אנשים מחפשים שירות שלא יעלה להם הרבה כסף, במיוחד לאחר שהוציאו סכום כסף לא מבוטל לטובת ביצוע השיפוץ. אך במקרים רבים הניסיון להוזיל עלויות דווקא בשלב השיפוץ, יכול בסוף לעלות לכם ביוקר. חברות ניקיון לאחר שיפוץ המציעות שירות זול באופן קיצוני אמורות לעורר את חשדכם. מומלץ לערוך השוואת מחירים, ולא לבחור באופן אוטומטי את החברה הזולה ביותר.

לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית ללא התחייבות צור איתנו קשר עוד היום ואחד מנציגנו יחזור אליך.

חייג: 054-9118018

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו אלינו ישירות בטלפון:
× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן