מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

ניקיון דירה חדשה

ניקיון דירה חדשה

מעבר אל דירה חדשה הוא אחד מהרגעים המרגשים ביותר! אתם עתידים להעתיק את החיים שלכם לחלל חדש, שעתיד להביא איתו עוד המון דברים חדשים ומרגשים. רגע לפני שאתם מבצעים את המעבר ולנים לראשונה בדירה החדשה שלכם, חשוב מאד להכשיר אותה באופן כזה שיהלום תנאי מחייה ראויים. ניקיון דירה חדשה שונה מכל ניקיון אחר, שכן מדובר על ניקיון המתבצע לראשונה ועל כן חשוב להקפיד על כל פינה, וגם זו הקטנה ביותר בחלל הבית. חברת ניקיון מרכז הפוליש והניקיון מתחייבת להעניק לכם בית נוצץ שיכניס אתכם אל הדירה החדשה ברגל ימין.

ניקיון דירה חדשה שייך למומחים

כאשר מדובר על ניקיון הבית שלכם, הרי שלא מדובר על דבר שאפשר להתפשר בו. בשגרת היום שלכם אתם נעזרים באנשי מקצוע רבים שיבצעו עבורכם עבודות שונות, וכך דומה הדבר גם עם ניקיון דירה חדשהעליכם להסתייע במומחים. הידע הרב שצברנו מאפשר לנו לנקות עבורכם את הדירה החדשה עם צוות מנקים מקצועי שיכול להפוך כל פינה בבית שלכם לפנינה מנצנצת. אתם יכולים לחסוך מעצמכם את כמויות האבק, פינוי האשפה וקרצוף הרצפות – אנחנו כאן בשבילכם!

לקבלת הצעות מחיר צרו איתנו קשר בטלפון – 054-9118018

ניקיון דירה חדשה הכולל שימוש נכון בחומרי הניקוי

על מנת לנקות על הצד הטוב ביותר, צריך שיהיה ידע נרחב ויסודי בכל הקשור לחומרי הניקוי. כל חומר ניקוי רלוונטי לחלל אחר בבית – החל מהמטבח, דרך החלונות וכלה בחדרי השירותים. בעת שתשתמשו בחומרי ניקיון לא נכונים שלא תואמים את סוג החומרים בדירתכם, אתם עלולים לפגום באיכותם. מעבר לכך שחוסר הניסיון עם חומרי ניקיון יכול פשוט לגרום לתוצאות לא מניחות את הדעת, הרי שאתם גם יכולים לסכן את בריאותכם. שימוש נכון בחומרי הניקיון מצריך היכרות איתם, ועל כן הצטיידות בהתאם בכפפות או מגנים במקרה הצורך. בעת שאנו מגיעים לבצע שירות של ניקיון דירה חדשה, אנו מגיעים עם כל הידע הנדרש.

חוסכים לכם זמן רב

בעת שאתם מבצעים מעבר דירה, אתם עסוקים בעוד המון דברים במקביל: אריזת הדירה, תיאום עם המובילים, שינוי כתובת, פגישות עם הבנק ועוד עשרות סידורים שונים הגוזלים מכם זמן רב. כעת, אתם יכולים להוריד מכם את נטל הניקיון עם החברה שלנו, שתעניק לכם שירות יוצא דופן של ניקיון דירה חדשה. לא מדובר רק על דירה חדשה, אלא גם על סטנדרט ניקיון חדש שטרם הכרתם.

למה דווקא "מרכז הפוליש והניקיון"?

ניקיון הדירה החדשה שלכם הוא ניקיון שמצריך ידע נרחב ברזי הניקיון. דירה המתקבלת מקבלן היא דירה שיש בה כמויות אדירות של אבק, כך שצריך לנקות ביסודיות ובהקפדה את כל החללים בבית. החברה שלנו הספיקה לצבור ניסיון רב בניקיון חללים רבים, וכעת אתם יכולים לקצור את פירות הניסיון וההצלחה שלנו. חומרי ניקוי איכותיים, צוות עם תשוקה לניקיון וניסיון רב – אלו מה שהיפוך את הדירה שלכם לנוצצת!

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו אלינו ישירות בטלפון:
× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן