מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

הקשר שבין ניקיון הבית ל- הדברת טרמיטים

רובנו משקיעים לא מעט בניקיון ביתנו ולעתים אפילו מזמינים חברת ניקיון במטרה לנקות באופן יסודי את השטיחים, לבצע פוליש לרצפות ולהבריק את הספות והרהיטים. ניקיון הבית מתבצע הן לפני מעבר לבית או דירה חדשים והן על בסיס שוטף כחלק בלתי נפרד מהפעילות ומחיי היומיום.

פעמים רבות אנשים בטוחים שהעובדה שהם מקפידים לנקות את ביתם בצורה יסודית וקבועה גורמת לטרמיטים ויצורים טורדניים אחרים לפסוח על ביתם. מדובר במיתוס שכן מושבות הטרמיטים נוצרות מתחת לאדמה ולכן החומרים והכימיקליים בהם אנו משתמשים במטרה לנקות את הבית בכלל לא משפיעים על הקיום שלהם. הטרמיטים, בשונה מחבריהם המקקים אינם נמשכים לביוב וללכלוך אלא נמשכים בכלל לעץ – משקופים, שידות, מיטות, פרקטים ושאר מוצרי עץ הפופולאריים כל כך אצלנו בבתים הנבנים בישראל. בכדי לוודא שהטרמיטים לא נכנסים אלינו הביתה, יש לבצע הדברת טרמיטים בלי קשר לתהליך הניקיון של הבית בעדיפות לפני שאנו מבצעים אכלוס או לחלופין אם איתרנו סימני טרמיטים יש לבצע את ההדברה בתכיפות שכן הטרמיטים עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך. חומרי הניקוי בהם אנו עושים שימוש לנקות את הבית אינם גורמים לחיסולם של הטרמיטים, אלא יש לעשות שימוש בחומרים מיוחדים ובשיטות ספציפיות בכדי להעלימם ולכן כדאי להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה המבצעת הדברת טרמיטים.

החשיבות של הדברת טרמיטים כחלק מניקיון הבית

ברוב המקרים טרמיטים נוטים להיכנס לבתי קרקע וכאשר הם מצליחים לחדור לדירות מדובר בקומות הראשונות שכן כאמור, המושבות נמצאות מתחת לאדמה. זו גם הסיבה שמאוד קשה לאתר את מקור הטרמיטים ולכן נדרשת עבודה של בעל מקצוע. בכדי שניתן יהיה לבצע הדברת טרמיטים יעילה, יש לאתר את מקור המושבה ולבצע חיסול מקיף של הטרמיטים על ידי ביצוע קידוח חורים באדמה בצורה מקיפה והזרקה של חומרים קוטלי טרמיטים מתחת לאדמה. הדגש בהדברה הוא על אזורים שעברו פגיעה מוכחת על ידי טרמיטים או באזורים שמועדים לפורענות. הקשר בין ניקיון הבית לבין הדברת הטרמיטים בא לידי ביטוי בכך שתהליך ההדברה מאפשר ליצור שטח סטרילי המונע ממושבות חדשות להיווצר, מה שמאפשר לנו לאחר ביצוע ההדברה לשמור על בית נקי ואסתטי לאורך שנים רבות.

במידה ושמתם לב כי נוצרים חורים במשקופים ובשאר רהיטי העץ בבית מה שגורם ללכלוך בסביבה של הרהיט, יש להזמין מיד מומחה טרמיטים שיסייע לכם לאתר את מקור המושבה ולחסל את הטרמיטים כמה שיותר מהר. קיימות שיטות נוספות המסייעות לטפל בתופעה כמו למשל עשן שדוחה טרמיטים, פיתיונות, חומרים דוחי טרמיטים הנמכרים בחנויות מקצועיות ועוד. לרוב מדובר בפתרונות זמניים שאינם מספקים מענה מלא לבעיה.

לסיכום, טרם אתם עוברים לבית חדש, מומלץ לבצע בדיקת טרמיטים או לחלופין להחליט שעושים טיפול מנע בכדי למנוע הופעה שלהם בעתיד. לאחר ההדברה ניתן יהיה לבצע ניקיון יסודי של הבית בלי חששות.

 

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן