מחירים נוחים   |   המלצות רבות   |   שירות ללא תחרות 

חברת ניקיון – מכל הסיבות

כולנו אוהבים בית נקי ונוצץ שמפיץ ניחוחות נעימים של ניקיון. דירה נקייה מרחיבה דעתו של אדם, תורמת לרוגע ולנינוחות של בני הבית ופשוט כיף לחזור הביתה בסופו של יום עבודה או לימודים.

אך ישנה בעיה אחת, הבית לא נוטה להישאר נקי לאורך זמן וכדי שהוא יהיה כך תמיד יש צורך לתחזק את הבית, להבריק, לשטוף, לקרצף ולשפשף בעקביות מבלי להתרשל. אז זה כבר קצת פחות כיף. יש אנשים שאולי כן נהנים מעיסוק תמידי בניקיון, אך רובינו ממש לא כאלה. אז איך ניתן ליהנות מבית נקי אך מבלי להיות במרדף תמידי אחר האבק ומבלי להחזיק סמרטוט ביד באורח קבע?

חברות הניקיון הם הפתרון!

חברות ניקיון לעומת עוזרת בית פרטית

למה כדאי לבחור דווקא בחברות ניקיון ולא בעוזרת בית באופן פרטי? מה רע במה שהיה לנו פעם? נביא בפנים כמה וכמה סיבות מדוע כדאי להעדיף את חברת הניקיון לביצוע הניקיון הקבוע בבית לעומת החסרונות שישנן בהעסקה של עוזרת באופן פרטי.

ראש שקט – כאשר אתם מעסיקים עוזרת בית באופן פרטי אתם אלו שאחראים על תשלומי הביטוח בעבורה, אתם תצטרכו לדאוג לפיצויים במקרים של תאונה או של פיטורין, כל התנאים הסוציאליים שלה הם בעצם על הראש שלכם. כאשר אתם בוחרים בחברת ניקיון, אתם משלמים אמנם סכום קבוע אך תמורתו אין עליכם כל עול. הבית נקי ואתם יכולים לישון בשקט.

זמן ניקיון קבוע – רוב האנשים מעדיפים שהניקיון יתבצע בזמן קבוע. כאשר שוכרים שירות של עוזרת ייתכנו סיבות בלתי צפויות שיגרמו לביטול הניקיון הקבוע, אם זה בעקבות מחלה של העוזרת או לחילופין היעדרות מסיבות אחרות שישאירו אתכם ללא עזרה. אולי היא תטרח להתנצל על ההיעדרות אך לא זה מה שיפתור עבורכם את הבעיה. חברת ניקיון לא תשאיר אתכם ללא עזרה. כאשר עובד אחד נעדר מסיבה כלשהי תמיד יוכלו לשלוח עובד חילופי היות שיש להם צוות ניקיון מורחב.

ניקיון יסודי ומקצועי – חברת הניקיון מעסיקה בדרך כלל עובדים מקצוענים שיודעים לבצע את העבודה כראוי. הם יסודיים ויודעים שעל מנת לשמור על השם הטוב שלהם הם מחויבים לסטנדרטים של ניקיון. אין אפשרות להתרשל בעבודה או  לעגל פינות. הניקיון חייב להיות יסודי. כמו כן הידע המקצועי שלהם בהתאמה של חומרי הניקוי  לכל מטרה, בא לידי ביטוי במבחן התוצאה. כאשר הברזים עוברים טיפול באמצעות החומר המתאים מתקבלים ברזים נוצצים וכאשר הרצפה נמרחת בחומר הברקה המתאים לסוג הריצוף הספציפי שלכם מתקבלת רצפה בוהקת ומבריקה.

העולה מכל האמור הוא שכאשר מעוניינים בניקיון יסודי, ניקיון אמתי ובזמן קבוע, כדאי מאוד להעדיף שירות של חברת ניקיון שמסוגלת להבטיח לכם שירות עקבי קבוע מקצועי אמין ויסודי. כאשר תפקידו את הניקיון בידיים הנכונות יישאר לכם זמן שתוכלו לנצל לדברים החשובים לכם באמת.

תוכן עניינים

להצעת מחיר השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

× מחפש הצעת מחיר מהירה?
דילוג לתוכן